רכישת מזגן כולל התקנה

לקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים בבקשה

אתם עומדים לפני רכישת מזגן? מזל טוב! אן ספק כי האוויר(ה) בבית שלכם הולך להשתנות. אך עוד לפני שאתם ניגשים לרכישה המשמעותית, יש כמה דברים שכדאי לכם לדעת, כדי להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה, המוצלחת והקולעת.

השלב השני – ייעוץ של אנשי מקצוע

לפני הכול – אתם צריכים לדעת איזה מזגן ייתן לכם את פתרון המיזוג הטוב ביותר. 

כיצד תדעו מהו המזגן המתאים לכם? ואילו סוגי מזגנים בכלל יש?

לא ניכנס לפרטים מסובכים וידע שאינו רלוונטי, אבל השאלה עליה תצטרכו לענות לעצמכם – היא מה גודל השטח אותו אתם רוצים לקרר, ובאיזו עוצמה. כשתדעו לענות על שאלה זו במספרים, הרי שהתשובה תוביל אתכם אל הבחירה הנכונה והמדויקת.

רכישת מזגן כולל התקנה

השלב הראשון – בירור המזגן המתאים לכם

מזגן הוא לא חפץ שאפשר לקנות אותו ב'זיל הזול' – בשוק המקומי ולהסתמך על אחריות מפוקפקת וחוות דעת לא אמינה, למזגן יש השלכות רבות חוץ מקירור השטח, כמו: השפעה על נראות הבית, צריכת חשמל והתאמת תשתית. כך שהבחירה חייבת להיות רק בחברה אמינה שמעניקה ייעוץ אוניברסאלי עם התאמה מרבית לצרכי הלקוח.

דבר נוסף שחשוב לזכור, קניית מזגן – היא קנייה לטווח הארוך. מזגן הוא לא חפץ שמחליפים כמו גרביים, ואף לא כמו מוצרי חשמל אחרים שמתכלים במהירות. מזגן הוא עם תוחלת חיים ארוכה ואיכותית, ולכן שווה להשקיע ברכישה ובהתקנה שלו, על מנת להנות ממנו לטווח הארוך.

קבלו הצעה למתקין מזגנים

השלב השלישי – התקנה משולבת

רכישת מזגן מורכבת משני מוצרים: 1.המזגן בעצמו 2. הרכבת המזגן.

פעמים רבות הרכישה תהיה בנפרד מן הקניה, אך האידיליה המושלמת היא לרכוש מזגן כולל התקנה. 

כמו שלא תקנו שלדה של רכב בנפרד מהמנוע, כך לא יהיה לכם שווה להשקיע ברכישת מזגן בנפרד מן התקנתו. וזאת מכמה סיבות:

  1. עלות – בדרך כלל מחיר מזגן כולל התקנה, יצא חסכוני יותר מאשר מזגן בנפרד מהתקנה. נכון שהדגש בהתקנה הוא על איכות יותר מאשר על מחיר, אבל אם אפשר גם לשלם פחות – אז למה להיות פראייר ולשלם יותר?
  2. אמינות – לא פעם נרכש המזגן, מוזמן המתקין החיצוני, אבל בעיה מתגלה בעת ההתקנה. מי אחראי על הבעיה? המתקין? החברה שמכרה את המזגן? כל אחד מטיל את האחריות על רעהו, כשהלקוח חסר האונים ניצב בתווך, בלי מזגן ועם כסף ששילם לשווא. כאשר המזגן משולב בהתקנה, הרי שהאחריות ברורה, ולא רק, צד המוכר יהיה אחראי להתקנה תקינה, אחראית, בלי תקלות ועם מקסימום מעטפת ושירות.
  3. התאמה – כאשר תרכשו מזגן כלל התקנה, הרי שהייעוץ שינתן לכם בעת רכישת המזגן, יכלול גם את פרוצדורת ההתקנה. הייעוץ יינתן כמכלול מקיף, ובמקרה הצורך אף יבחן הבית ומקום ההתקנה בתמונות, סרטונים או אפילו בשטח. לא פעם נתקעו לקוחות מתוסכלים שרכשו מזגן, עם מזגן שלא מתאים לשטח, אינו משתלב עם נראות הבית או עם התקנה מסובכת בעלות גבוהה. כאשר המזגן נרכש עם התקנה, הרי שההתאמה מושלמת ועוגמת נפש מוחלפת בעבודה מושלמת שמכסה את הרכישה מכל הכיוונים.
  4. זמינות – בימי הקיץ הלוהטים, בדיוק כשאתם רוצים להתחדש במזגן אוורירי, הרי שלהשיג מתקין זמין – זה כמעט כמו מחט בערמה של שחת. כי בדיוק כמוכם חשבו על רעיון ההתקנה עוד אלף אנשים, ומתקיני המזגנים עמוסים עד למעלה מראשם (קחו בחשבון, שהאדם שתמיד עובד בלי מזגן – זה מתקין המזגנים😊)

כאשר אתם רוכשים מזגן כולל התקנה, הרי שהזמינות היא גבוהה פי כמה, החברה מחויבת לימי עסקים העומדים בחוק, ולפיכך ההתקנה תערך לכם במהירות וביעילות.

אז סיכמנו שמשנה לנו – מה המזגן, משנה אצל מי רוכשים אותו, אבל משנה מאד גם איכות ההתקנה.

התקנת מזגן היא דבר שנעשה פעם אחת, אך משפיע מאד לטווח הארוך. התקנה נכונה חוסכת בתקלות ובעיות, ואף בעלויות צריכת חשמל, בעוד שהתקנה לקויה עלולה להשבית את המזגן כליל במקרה גרוע, או לגרום לאין ספור בעיות להתעורר בהמשך. נוהגים לומר, כי התקנת מזגן – היא כמו השקעה בבורסה. כמה שאתה משקיע יותר בהתחלה, ככה אתה רק מרוויח יותר בהמשך… ואם בבורסה לפעמים אפשר להפסיד מניות, הרי שהתקנת מזגן נכונה – מבינה רק רווחים ואיכות אווירית לאורך זמן.

עוד דבר עליו מתריעים דווקא יצרני המזגנים. התקנת מזגן לקויה – עלולה לגרום לנזק רחב בתשתית החשמל ואף במבנה הדירה – במקרה של קצר חשמלי שנוצר מהתקנה לקויה וגורם לשריפת המבנה.

אחריות רכישת מזגן כולל התקנה

האחריות על ההתקנה תינתן בדרך כלל על טווח של בין שלוש לחמש שנים מיום ההתקנה. האחריות כוללת את כל ההשלכות העלולות לנבוע מההתקנה כמו: בריחת גז, נזילת מים ועוד. 

יש לזכור, כי כאשר ההתקנה מבוצעת בנפרד לרכישה ומתעוררת בעיה במזגן, הרי שהלקוח נתון בפינג פונג בין החברה המוכרת לבין המתקין, כאשר כל אחד מהם טוען ומוכיח כי הבעיה אינה בתחום אחריותו וטיפולו.

כאשר נרכש מזגן כולל התקנה, הרי שהבעיה נפתרת, כיוון שיש גוף אחד שאחראי על כל הנלווה למזגן והוא מעניק גם את השירות וגם את מימוש האחריות במקרה הצורך.

קבלו הצעה למתקין מזגנים
קבלו הצעה למתקין מזגנים בחולון
רכישת מזגן כולל התקנה
רכישת מזגן כולל התקנה
רכישת מזגן כולל התקנה
השירות של מתקין מזגנים הוא השירות המושלם!
  1. פריסה ארצית רחבה – לא משנה איפה אתם גרים, ולאיזה חור בארץ נדדתם. למתקין מזגנים פריסה רחבה של טכנאים מאילת שבדרום ועד נהרייה שבצפון, עם זמינות מלאה, התקנה איכותית, אחריות ושירות אדיב עם חיוך.
  2. גוף מאגד – כשאתם רוכשים מוצר, אתם רוצים שיהיה למוצר 'אבא', שיעמוד מאחוריו בכל מקרה של תקלה, בעיה, אתגר או מכשול. גם כאשר אתם מעוניינים במתקין מזגנים, הרי שאתם רוצים שהוא יהיה מקושר לגוף מאוגד שיעמוד מאחוריו לכל שאלה או בעיה, יעניק ביטחון במימוש האחריות, ושירות מקצועי ובעל ניסיון לאורך כל הדרך.
  3. מקצועיות – טכנאי המזגנים שזכו לקבל חברות באיגוד, הם רק הנבחרים ביותר, בעלי רזומה עשיר וניסיון רב, מקצוענים ובעלי שם בתחומם. במתקין מזגנים לא מתפשרים – ומעניקים לכם את המתקין הטוב ביותר!
  4. תעודות ותווי תקן – התקנת מזגן חייבת להיעשות בבטיחות מרבית כדי למנוע קריסה חלילה, שריפה, הצפה ואינספור בעיות ופגעים אשר יכולים חלילה להיווצר מהתקנה הנוגדת את ההוראות ההתקן. חברת מתקין מזגנים מציעה רק טכנאי ומתקיני מזגנים  – בעלי תעודות ואישורים להתקנת מזגנים, על מנת שהעבודה תעשה בביטחון מקסימלי, מתוך שמירה על חיי ורכוש הלקוחות.

מוזמנים גם אתם לקבל את התקנת המזגנים המושלמת בטלפון….

דילוג לתוכן