מתקין מזגנים באופקים

לקבלת הצעת באופקים מחיר השאירו פרטים בבקשה

חיפשתי חיפשתי ומצאתי טוב אז אם ככה מצויין תפסיקו לבזבז את הזמן. השאירו את הפרטים שלכם וקבלו שירות של מתקין מזגנים באופקים, הכי טוב שאפשר ובמחיר מעולה. אנחנו כאן לשירותכם ולכל שאלה תמיד וללא ספק במחירים הכי טובים שאפשר להשיג בשוק התקנת מזגנים באופקים על ידי: טכנאים מוסמכים, בעלי רישיון נדרש. אנו עובדים בשיתוף פעולה עם כל החברות אשר קיימות בשוק המזגנים המשווקות, מוכרות מזגנים ישירות או דרך רשתות שיווק ויבואנים מהגדולים ביותר.

קבלו הצעה באופקים
כל החברות במקום אחד כולל מתקין מזגנים באופקים
מתקין מזגנים באופקים
מתקין מזגנים באופקים
מתקין מזגנים באופקים
מתקין מזגנים באופקים

איך בוחרים מתקין מזגנים באופקים? ועוד דברים נוספים שחשוב לדעת על מנת מתקין מזגנים מוסמך

לפני שאנחנו נדבר על המחיר שזה דבר באמת חשוב…  בוא נראה מי ואיך ומתי באמת רשאי להתקין מזגנים. ומה צריך לעשות על מנת שהדבר לא ישפיע לרעה (ותוכלו לקבל מתקין מזגנים באופקים איכותי), על המכשיר שלכם או על הסביבה וגם לא לשלול ממכם בעתיד את הזכות לקבלת שירות, ואולי אפילו אחריות של אותה חברה שהביא את המזגן לארץ ישראל. אז ככה אנחנו מתחילים מעבדה הקיימת בארץ של כפי שהרבה דברים אין הגדרה חד משמעית למי מותר להתקין מזגן בארץ ישראל.  ואחריות היא אחריות גם של היצרן וגם של הלקוח ולכן חייב להיות לקוח חכם ומושכל על מנת לא ליפול בפח. יכול להיות כשאתם קוראים את הכתבה הזו אתם תבינו שמשהו ישתנה… ובאיזה שהוא משרד ממשלתי כבר הלביש את החובה על מתקין מזגנים לבצע פעולות כאלה ואחרות ולעבור ושיהיה באותם לעבור הסמכה. אבל לפחות נכון לעכשיו אנחנו רוצים רק עוד כמה המלצות ועצות לאותם אנשים שהם רכשו את המזגן על מנת שיוכלו לעבוד מול בעל מקצוע שיש לו את הידיים נדרש. ההמלצה שלנו לעבוד רק אם את מתקיני מזגנים שהם מתקינים בעלי רישיון והסמכה של משרד התעשייה והמסחר והדבר מובטח על ידי כך שהם עברו מבחנים ועברו אותם בהצלחה וקיבלו ציון לפחות מעל 55 זה דבר בסיסי ומינימלי שהייתי שם לב בבחירת מתקין מזגנים באופקים.

קבלו הצעה למתקין מזגנים באופקים

בין שירותינו

המתקינים שלנו נותנים שירות בכל התחומים האלו

מתקין מזגנים באופקים
שירות ומכירות מזגנים
מתקין מזגנים באופקים
התקנת מערכות מיזוג אוויר
מתקין מזגנים באופקים
ייעוץ ופתרונות בבית הלקוח
מתקין מזגנים באופקים
מילוי גז למזגן
מתקין מזגנים באופקים
תיקון לכל סוגי המזגנים
מתקין מזגנים באופקים

מתקין מזגנים באופקים –  מחירים, עלויות של תוספות ועוד

סוג שירות 

מחיר 

הערות 

מזגן רגיל – התקנה רגילה 

590 
תוספת  צנרת150 
קידוח מעמד למזגן 200 
מתקן תליה למזגן – קונסולה 180 
חציבה בקיר בטון120למטר 
פירוק מזגן150עד 55 קילו
   

ממה מורכבת עלות של התקנת מזגן על ידי מתקין מזגנים באופקים

התקנה בסיסית שאלות חופה ובהזמנה מראש המחיר 590 שקל. נכון זה מחיר מאוד תחרותי וסביר אם לקחת בחשבון שמישהו אצלכם את העבודה היא בעלת כל הרישיונות מומלץ ובעל ניסיון רב ולכן החשיבות שלנו לאיכות הגבוהה ביותר אבל צריך להבין גם דברים נוספים. המחיר יכול להשתנות בצורה מאוד משמעותית במידה והוא מתקין מזגנים באופקים יצטרך לבצע עדכנה שהיא קשה ועם תוספות שונות ואם מטרים נוספים הכוונה מעל 3 מטר צנרת. כן כן אורך צנרת זה דבר שמשפיע מאוד ולא רק בגלל העלות הצנרת מתקין מזגנים אצטרך להוסיף אלא גם על הגז שהוא יצטרך למלא אותה הצנרת שהיא תהיה ארוכה יותר מעבר סטנדרט של שני מטר. 

תשאירו שם טלפון או התקשרו לחצו על הוואטסאפ כתבו לנו וקבלו שירות של מתקין מזגנים באופקים בצורה המהירה והמשתלמת עבורכם.

קבלו הצעה למתקין מזגנים באופקים
מתקין מזגנים באופקים
מתקין מזגנים באופקים
מתקין מזגנים באופקים

השאירו פרטים בבקשה

דילוג לתוכן