מתקין מזגנים בבת ים

לקבלת הצעת בבת ים מחיר השאירו פרטים בבקשה

בואו לקבל שירות מעולה באזור שלכם ולקבל מתקין מזגנים בבת ים מומלץ ללא פשרה באיכות ובמחיר הכי טוב שקיים בשוק הישראלי. אנחנו עובדים אך ורק במסגרת שיתוף פעולה של מתקינים מורשים בעלי רישיון מתאים והסמכה מטעם משרד תעשיה ומסחר. שרשאים להטיל אחריות אצל יצרנים ויבואנים של מיזוג אוויר ישראלים כבר בעת ההתקנה וללא צורך המתנה לנציג של חברה.

קבלו הצעה בבת ים
כל החברות במקום אחד כולל מתקין מזגנים בבת ים
מתקין מזגנים בבת ים
מתקין מזגנים בבת ים
מתקין מזגנים בבת ים
מתקין מזגנים בבת ים

למה מתקין מזגנים מורשה בבת ים הבחירה הנכונה לעומת קרה מישהו שאין לו רישיון והסמכה והמלצות?

ופה אני רוצה לספר סיפור אחד שהוא קרא אצל אחד הלקוחות שלנו שהוא בעצם בחר להזמין מישהו ב 50 שקל יותר זול אבל ללא רישיון. בהתחלה הכל היה בסדר כאילו לא מזגן שמו אותו בחדר הבחור עבד בצורה נקייה ולא היו שום תלונות על העבודה שלו. אותו טכנאי מצא עבודה בצורה מהירה ועזב את המקום. שאותו בן אדם מתקשר לחברה להטיל את האחריות הוא נשאר להתקין לו מזגן וביקשו מספר רישיון שלא הוסבר לו שאין חובה שזה יהיה מתקין שמוכר מטעם החברה אבל מישהו שהוא כן בעל מקצוע בתחום ולכן הם רוצים לדעת שם של אותו בנאדם. הוא נתן את השם הכל עבר בסדר ברור שהאחריות קופולה והכל תקין. הבעיות את זה כאילו אחרי כמה חודשים אחרי שאת מזגן הפסיק לקרר הוא נתן אוויר אבל אוויר היה יוצא  חם למרות שבעבר הכל היה תקין והקירור היה עובד בצורה טובה. קודם כל הוא חשב שאת מזגן התקלקל ופנה לחברה ואחרי שעבר כמה שאלות הוסבר לו שהבעיה כנראה בחיבור לא נכון ושיש לו דליפה של הגז ולא בהחלט הבעיה בתוך המזגן ואם הדבר התברר ככה הוא יצטרך לשלם על ביקור טכנאי סכום מסוים לא זוכר כמה בדיוק אמרו לו משהו כמו מת 250 או 200 שקל. אחרי ש הגיע טכנאי מטעם החברה הוא אמר שיש לו שני אפשרויות שהמזגן הותקן לגמרי אבל רק חיבור היה ליטוף הוא צריך לפנות לאוטו מתקין מזגנים בבת ים שביצע לא התקנה ראשונית ולבקש ממנו לעשות עבודה מחדש כי את התכנה לא בוצע נכון וגרמה לדליפת גז. בלי שום קשר דליפת גז זה משהו שמסוכן וזה יכול לקרוא בחוץ אבל אם זה קורה בצורה לא מבוקרת זה יכול לגרום לנזק לתקלות ואפילו לא בעיה בטיחותית. ללא דיחוי אופנה למתקין מזגנים אוטו תשכנעי מבת ים שהזמינו ממנו את השירות בצורה ראשונה והתברר שהוא כבר לא עובד במקצועו עוסק רק בשיפוצים והתקנת מזגנים זה יותר רק סוג של השלמת הכנסה ולא באמת מקצועו שלו. הוא התקשר אליו שוב ושוב במטרה לשכנע לבוא ולבדוק ולעזור אבל ללא הצלחה לצערנו. הוא בטח נאלץ לשלם כפול בלי לקבל תמורה הולמת והתקנה  תיקנית.

קבלו הצעה למתקין מזגנים בבת ים

בין שירותינו

המתקינים שלנו נותנים שירות בכל התחומים האלו

מתקין מזגנים בבת ים
שירות ומכירות מזגנים
מתקין מזגנים בבת ים
התקנת מערכות מיזוג אוויר
מתקין מזגנים בבת ים
ייעוץ ופתרונות בבית הלקוח
מתקין מזגנים בבת ים
מילוי גז למזגן
מתקין מזגנים בבת ים
תיקון לכל סוגי המזגנים
מתקין מזגנים בבת ים

מתקין מזגנים בבת ים-  מחירים, עלויות של תוספות ועוד

סוג שירות 

מחיר 

הערות 

מזגן רגיל – התקנה רגילה 

590 
תוספת  צנרת150 
קידוח מעמד למזגן 200 
מתקן תליה למזגן – קונסולה 180 
חציבה בקיר בטון120למטר 
פירוק מזגן150עד 55 קילו
   

מה לעשות עליי בשביל להזמין טכנאי מזגנים בבת ים?

עליך להתקשר אלינו או ליצור בכל דרך אחרת אתה קשר על מנת שנוכל לתאם לך תור שתוכל לקבל שירות אמין ומקצועי מאמצים בלי אותיות קטנות ובאהבה רבה .

מתקין מזגנים בבת ים
מתקין מזגנים בבת ים
מתקין מזגנים בבת ים

השאירו פרטים בבקשה

דילוג לתוכן