מתקין מזגנים באריאל

לקבלת הצעת באריאל מחיר השאירו פרטים בבקשה

אם אתם מחפשים מתקין מזגנים באריאל אז הגעתם למקום הנכון אשמח לתת שירות באריאל ובסביבה על ידי מתקין מזגנים מורשה הוא בעל ניסיון רב. אנו עובדים עם כל החברות המובילות ונותנים שירות באספקת מזגנים כולל התקנה או במידה וכבר רכשתם ויש לכם מזגן בבית שממציאים להתקנה אז המתקין יכול להגיע תוך 24 שעות לביתכם באריאל אם מדובר בדירה בקומה אז גם התקנה אפשרית בהתאם לתקנים הנדרשים של העירייה או של בית המגורים שלכם. בפרויקטים מסחריים כמו מפעלים משרדים חנויות יש צורך בקנייה מראש להתקנת מזגן וביצוע ייעוץ ראשוני שניתן לקבל על ידי טכנאי מוסמך בעל רישיונות וידע רב שיתאים את ההתקנה לדרישות של העירייה לתקנים מחמירים אחרים הוא לרמת הקור באזור שלכם.

השאירו פרטים בבקשה
מתקין מזגנים באריאל
מתקין מזגנים באריאל
מתקין מזגנים באריאל
מתקין מזגנים באריאל

תוך כמה זמן מתקין מזגנים יכול להגיע לבית שלכם באריאל?

אנחנו נמצאים באזור ולכן אנו זמינים לעבודה כמעט באופן מיידי אם מדובר ב תקופה לחוצה שזה בדרך כלל בקיץ ויש ריבוי של הזמנות בכל זאת נשתדל להגיע עד 24 שעות לביצוע ההתקנה. על מנת שתקנה תעבור בצורה חלקה ללא שום הפתעות תתבקשו להעביר למתקין מספר פרטים שזה תמונה של אותו מקום שאתם רוצים להניח את המזגן שלכם הוא מדידה חיצונית שאפשר לחשב כמה מטרים של צנרת צריך לשים מחוץ לבית. מזכיר לכם ש בחלק מהדירות המזגן יכול להיות מעודכן רק למעלה ויש צורך במטרים נוספים רבים של הצנרת שיכול ליקר את הצבת המזגן. בחלק מהמקרים קיימות התאמות שהוכנו מראש ולכן אפשר להשתמש בהם ובכך לחסוך בעלויות רבות הדבר מוציאה בעיקר בבתים חדשים ויש לנו את כל הכלים והאפשרויות להתחבר לו אותה הכנה ואז לחבר בין מזגן למנוע שהוא יהיה למעלה על הגג נקודה כל החיבורים וכולם מתעלמים נמצאים ברשותינו ויותקנו בהתאם להוראות.

קבלו הצעה להתקנת מזגן

בין שירותינו באריאל

המתקינים מעניקים שירותי תחזוקה ושירות לכל סוגי המזגנים

מתקין מזגנים באריאל
שירות מזגנים
מתקין מזגנים באריאל
התקנת מערכות קירור
מתקין מזגנים באריאל
ביצוע תכנון מערכות מוזוג באריאל
על ידי מתקין מורשה
מתקין מזגנים באריאל
מילוי גז לכל סוגי מזגנים באריאל
מתקין מזגנים באריאל
תיקון מערכות קירור
מתקין מזגנים באריאל

מתקין מזגנים באריאל- מחיר התקנה, עלויות של תוספות ועו

סוג שירות 

מחיר 

הערות 

צחיר התקנה 

590

 

עלות מטר נוסף צנרת 150 
קידוח מעמד למזגן 200 
מתקן תליה למזגן – קונסולה 180 
חציבה של קירות בטון120למטר 
ביצוע פירוק150עד 55 קילו
   

מה המחיר של התקנת מזגן באריאל?

מחיר התקנת מזגן באריאל על ידי מתקין מוסמך שיביא לכם רישיון אחריות למוצר על ידי חברות טורנאדו electra תדיראן אצלינו החל מ  590 שקל היא נקודה במה זה תלוי נקודה זה יכול להיות תלוי גם במיקום של ההתקנה בסוג של המזגן מזגנים שהם מזגנים מרכזיים אומים מרכזיים כמובן יש עלויות נוספות של עיצוב והתקנת גבס שיפוץ אבל הכל ניתן לעשות במקום אחד. לא סוד של כדאי לקבל ייעוץ של מתקין מזגן עוד לפני רכישתו ואפילו לרכוש אותו מתקין יש לנו מזגנים במלאי וניתן לקבל אותם תוך זמן מאוד קצר בלי המתנה להובלה והכל במקום אחד ללא פשרה ובמחירים מצוינים בתוך אריאל. 

בבקשה השאירו טלפון הזה שם ואנו נחזור אליכם ונתאם בצורה מהירה מתקין מזגנים באריאל ותוכלו ליהנות מרמת שירות הגבוהה ביותר מחירים מעולים וייעוץ ללא התחייבות וללא תשלום . בנוסף אתם יכולים להתקשר לבד ואם נשארו לכם שאלות לשאול ולקבל תשובה מושכלת שתאפשר לכם לקבל החלטות נכונות או טרם ההזמנה או רכישה של מזגן. ברשותינו נמצאים גם טכנאי קירור רשאים לתת שירות ללקוחות פרטיים ועסקים למוצרים שהם מוצרי בית וגם לקירור מסחרי.

קבלו הצעה למתקין מזגנים באריאל
מתקין מזגנים באריאל
מתקין מזגנים באריאל
מתקין מזגנים באריאל

השאירו פרטים בבקשה

דילוג לתוכן