מתקין מזגנים באור עקיבא

לקבלת הצעת באור עקיבא מחיר השאירו פרטים בבקשה

להזמנת מתקין מזגנים באור עקיבא השאירו בבקשה פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי על מנת לתת הצעה מנצחת בתקופה הקרובה ביותר אולי תוך שעות תוכלו לקבל התקנה איכותית שתבוצע על ידי טכנאי מזגנים מורשה מאור עקיבא. עקב ריבוי פניות בנושא של התקנת מזגן באור עקיבא אנחנו מאוד מעודדים לקוחות שלנו לקבוע תור מראש, והטילו להתייעץ עם מתקין מזגנים עוד טרם הרכישה; ככה תוכלו לשמור מקום בלוח זמנים מעודף ולא תצטרכו להתפשר בזמן ההתקנה ותוכלו לבחור זמנים הקינוחים בשבילכם.

קבלו הצעה מתקין מזגנים באור עקיבא

כל החברות במקום אחד כולל מתקין מזגנים באור עקיבא

מתקין מזגנים באור עקיבא
מתקין מזגנים באור עקיבא
מתקין מזגנים באור עקיבא
מתקין מזגנים באור עקיבא

איך בוחרים מתקין מזגנים באור עקיבא?

בשנים האחרונות אנחנו רואים שיתרבו מקרים של התקנות לא איכותיות על ידי מתקינים לא מורשים שלא מכירים מערכות חדשות, לא מודעים לסיכונים שיכולים להיות בהתקנה לא תיקנית. להתקנה שבוצע לא לפי הוראות היצרן מתקין מזגנים חייב היטב להכיר אותם ולהשתמש בכל ההמלצות של היצרן והיבואן נותן יכולה להשפיע גם בטווח הקצר על איכות המזגן על ביצועיו וכמובן על אורח החיים שלו, אלה גם להשפיע בטווח הארוך להם אורח החיים ולי תקלות שאפשר היה למנוע אותם במידה וההתקנה אתה מתבצעת בצורה נכונה וללא שום שרה. אנחנו עובדים רק עם מתקינים מורשים שיש להם אישור ממשרד העבודה ותעשיה ומסחר שעברו קורס ועברו מבחנים מחמירים ועומדים בקנה אחד עם כל הדרישות של החוק, יצרנים ויבואנים מזגנים. בעיה נוספת שיכולה להיות כשמזמינים מתקין שהוא לא מתקין מורשה זהב מימוש אחריות, נכון שחברות היבואנים היום מבטיחים שנה ולפעמים שלוש עד עשר שנים למזגן חדש ולכן נושא האחריות הוא נוסע מאוד חשוב. בחלק מהמקרים אם המזגן לא מותקן על ידי איש מקצוע מורשה החברה יכולה לנסות לטעון שהתקלה נובעת דווקא הוא בלבד מהתקנה לא איכותית ועל סמך זה לשלול זכות שלכם לתיקון ללא תשלום או מימוש אחריות אחרת מזגן.

קבלו הצעה למתקין מזגנים באור עקיבא

בין שירותינו

המתקינים שלנו נותנים שירות בכל התחומים האלו

מתקין מזגנים אור עקיבא
שירות ומכירות מזגנים
מתקין מזגנים באור עקיבא
התקנת מערכות מיזוג אוויר
מתקין מזגנים באור עקיבא
ייעוץ ופתרונות בבית הלקוח
מתקין מזגנים באור עקיבא
מילוי גז למזגן באור עקיבא
מתקין מזגנים באור עקיבא
תיקון לכל סוגי המזגנים באור עקיבה
מתקין מזגנים באור עקיבא

מתקין מזגנים באור עקיבא –  מחירים, עלויות של תוספות ועוד

סוג שירות 

מחיר 

הערות 

מזגן רגיל – התקנה רגילה באור עקיבא

590 
תוספת  צנרת150 
קידוח מעמד למזגן 200 
מתקן תליה למזגן – קונסולה 180 
חציבה בקיר בטון120למטר 
פירוק מזגן150עד 55 קילו
   

כמה זה עולה ? והאם כדאי להזמין מתקין מזגנים בעסקה של התקנה כולל רכישה באור עקיבא?

עלויות הם יכולים להיות שונות ולהשתנות בהתאם לגודל המזגן המרחק בין מזגן שמותקן בחדר למנוע שנמצא בחוץ, זה בעיקר תלוי בצורך בקידוחים אפשרויות תליה שונות, לא נשכח על הצנרת כי זה הגורם המייקר שבשנים האחרונים רק החומר עלה בעשרות אחוזים וממשיך לעלות. התקנה רגילה הבסיסי ביותר אצלנו עולה 590 שקל שזה מחיר שיכול להיות רלוונטי להתקנת מזגן קטן שמותקן בתוך החדר והמרחק בין מזגן למנוע הוא קטן יחסית, בערך 3 מטר. במקרים אחרים שיש צורך בתוספות בעלי ערך נוסף תצטרכו להוסיף ולשלם על כל מטר צנרת על קידוחים על הסתרה של צינור בתוך הקיר כמובן כל הדברים האלו הם בתשלום נוסף. לכל התקנה כזו אנחנו מעניקים אחריות ומצילים למוצר עצמו גם אחריות של היצרן. אין מה להתלבט תשאירו פרטים וקבלו הצעה אתם לא מפסידים שום דבר כבר מתקין מזגנים באור עקיבא בדרך אליכם מבצע עבודה בצורה מקצועית ומסורה ביותר.

קבלו הצעה למתקין מזגנים
מתקין מזגנים באור עקיבא
מתקין מזגנים באור עקיבא
מתקין מזגנים באור עקיבא

השאירו פרטים בבקשה

דילוג לתוכן